hand i hand

när man går på stan en sådan här dag så ser man par gå hand i hand hur lyckliga som helst.. man blir ju bara glad av att se detta.. men man börjar också sakna.. jag saknar kalle som bara den, fick inte tillräckligt(stavning?) med tid innan han åkte känner jag, men vad kan man göra när han måste åka, jag är ju van.. och när han nu är i norge så pratar man ju inte gärna i telefon när det är så dyrt.. några sms har det blivit men jag vill höra älsklings röst, jag vill krama honom och pussa honom tills han inte orkar mer ^^ jag saknar honom helt enkelt! eller det är ju inte enkelt :/ jag saknar ju honom varje gång ahn är borta såklart men nu när man inte pratar så blir det ännu mer :/ men men.. jag hoppas han är hemma till på fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0