fredagkväll

min dag har varit slapp och skön än så länge :D skulle följt med frida till um imorse, men jag hade bara sovit 2.5 timme så jag stannade hemma och sov istället.. sov till 1 ^^ sen la jag mig i solen och stekte lite :) hur skönt som helst.. sen gjorde jag klart planer med kalle, vi ska till vidja ikväll :) han har ingen bil tydligen så vi ska cykla hemifrån honom, hur nice blir inte det ? jag som velat cykla i flera dagar nu, men inte haft någon cykel.. helt underbart, cykla i kvällssolen :D
sen kom frida hit och umgicks lite :D nu ska jag fixa mig.. ska till linnea ikväll innan vidja.. Linnea fyller 19 :D stor flicka ! snart 20 ^^
jag kanske hinner skriva innan jag far iväg mot vidja men annars så ha en underbar fredagkväll :D det siktar jag på att ha iaf :D^^
later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0