fest ikväll!

japp jag ska ge mig iväg mot tåget om en timme.. fest ikväll :) woho, känner att jag kan behöva ha lite roligt med vännerna nu när jag har spenderat hela veckan med pappa och micke :/ haha.. men fav vad busstrejken är jobbig !! jag bor ju i hornstull och måste alltså gå till södra station för bussarna går ju inte !! eller eftersom jags ka vara duktig så gör det ju egentligen ingenting, men jag kommer ha mindre tid på mig hemma.. men men det är bara gå och vara glad ^^

nu ska jag fixa mig..
ha en bra lördagkväll :) xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha yes, har jag gillat honom sedan 13 årsåldern och äntligen fick man se en helt fantastisk spelning (till skillnad från de tidigare)som jag kommer leva länge på ;)

2008-07-12 @ 20:37:38
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0