det är torsdag idag

haha igår kände jag hela dagen att det var torsdag.. men det var ju inte det, det var ju onsdag.. idag är det däremot torsdag ^^ man blir lite lost när man är ledig ^^

snart ska jag iväg till körskolan :) hoppas det går bra idag med.. ska ut mera i trafiken idag tydligen.. lite småscary men kul :) bokade in 3 lektioner till nästa vecka när jag var där igår :) mån-ons ! och vecka 33 ska jag ju iväg till eskilstuna för instensiv kurs :) yey ! fick papper idag om att mitt teoriprov är bokat till den 18 aug.. det är ju efter intensivkursen så jag borde klara det?

ne nu måste jag fixa mig lite innan jag går :) ut och sola och bada med er som inte har annat planerat !! :P

later xoxo

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-24 @ 22:26:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0