dåliga middagsvanor?

i mitt hus här hemma hos mamma brukar vi äta ganska sen middag.. det brukar oftast bli runt 7 halv 8.. men idag var ändå det värsta.. vid 20 i 9 var maten klar !! mamma hade iof gjort hemmalagad pizza, tar ju sin tid.. men ändå !! jag avr döööhungrig när maten var klar ! det är ju inte bra att äta sent om man ska lita på dietister och så.. saken blev ju bara värre idag av att vi åt pizza ^^ och ett glas vin till ^^ men ibland får man fuska lite kanske ;P

innan maten var ulrika här :) och mamma hade fått med sig en dvd med gamla bert avsnitt XD så vi satt och kollade !! fy fan vad rolig bert är !! men nu är det roliga slut, ullis mådde dåligt så hon gick hem.. och jag ska nog ta mig ett bad och läsa lite teori ! duktig !!! sen efter kanske kolla lite mera bert ^^

later xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är han, utseende och personlighet i ett <3



hahah, här är det standard att äta vid halv åtta, nio. blir det vid 18.00 känns det som att befinna sig på lyxrestaurang :D

2008-07-21 @ 23:06:15
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/
Postat av: Nikolina

hahahaha så kul o titta på nu :D <3

2008-07-21 @ 23:32:42
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0