Tisdag 5 feb..

tänkte berätta om helgen så kort som möjligt :P vill alltid skriva mer och fler detaljer men det blir för tråkigt att läsa :P så jag försöker alltid hålla mig kort :P och jaa många skämt kan dras av den meningen jag vet !!

fredag:
det ända jag tänkte på ända sedan jag vaknade på morgonen var att kalle skulle komma hem ^^ har ju saknat honom så mycket ! men jag hade ju massor att göra innan jag skulle möta honom, så jag satte igång..  gjorde frukost, städade, åkte till farsta för att bli sminkad på make up store :) och nej jag lärde mig inte ett skit på "kursen" usch ! eller a jag fick veta hur ,an la på skuggan på bästa sätt så det inte blir för kantigt men that was it ! aja fick iaf med mig massa bra produkter inklusive en jättebra ansikstsprej som min hy mår jättebra av :) så det var ju positivt ändå :) sen gick jag runt en stund i farsta innan kalle kom :) och jag var så glad när jag såg honom åka upp för rulltrappan, och när han kommer upp ser jag att han har en jättefin röd ros i handen, men han säger inget om den utan kramar och pussar mig massor innan han så fint säger "här" haha.. men åh så glad jag blev :D tack baby!  iaf sen bär vi av till konsum och handlar in maten för kvällen, och åkte hem till honom sen.. han skulle nämligen laga middag till mig ^^ och han själv självklart haha men det var lite för tidigt för middag, klockan var ju bara 5 eller så, så vi satte rosen i vatten och åkte och hyrde film.. det var bestämt en skräckfilm denna gång och det blev House on the haunted hill och Taladega nights.. sen kom tiden då Karl skulle laga middag :P *måste bara lägga in att män som kan laga mat är alltid ett stort plus* jag fick hålla mig till att göra salladen, vågade inte skrämma kalle med mina otroliga skills i köket ^^ *hmm* haha nemen det blev riktigt bra :) mycket gott :)
  

efter middagen var det dags för Let's dance :) stackars kalle höll på att somna ^^ men efter så var det dags för skräckfilmen, som jag sett förut men inte kom ihåg innan, och den var inte läskig ! så nästa gång blir det Eyes of the haunted hills 2 :P *Tror att den hette så* usch, första var så läskig !! men efter satte vi på Taladega nights, fast vi såg aldrig hela, var för trötta, så vi bestämde oss för att sova istället.. innan så funderade vi på om vi skulle dra in till stan till 90's för Linnea var där och jag vill verkligen dit, men vi pallade inte, ville ju vara hemma :)

Lördag:
vaknade vid 10, låg kvar i sängen till 12 typ.. sen bestämde vi oss för att gå upp och göra te.. eller jag bestämde att vi skulle göra det ^^  sen bar jag av hemmåt och skyndade mig för att jag skulle på hockey med far och bror, DIF-Brynäs som slutade 3-1 :D men jäkla vad det var hawaiihockey ! men det var kul med mycket folk iaf.. 12000 nånting i globen.. ett tag sen det var så många på en djurgårdsmatch så det var kul :D sen bar vi av mot heron för att se Natinal Treasure 2.. den var okej, första var mycket bättre verkligen !! och jag var tvungen att smuggla in en stor macka som jag köpte för jag var sjukt hungrig, och jag och far var inte säkra på om man fick ta med sig mat in, man får ju ta med sig godis och läsk så varför inte en hamburgare tänkte jag liksom, men far trodde annorlunda så vi var på den säkra sidan.. efter filmen åka vi hem och jag somnade nästan på en gång..

Söndag:
jobba som vanligt ! men det var konstigt för alla var så himla glada denna söndagen, även fast ali var bakis som tusan *vilket han är varje söndag haha* så var han glad, och Eli var på något damphumör och skojjade runt hela dagen, Gabbi också, och alla bara hängde och slängde på varandra hela dagen och bästa var när vi skulle sluta för dagen och all städning var klar och bara besticken var kvar *dom skulle rullas in i servetter* så timmy tar besticken fårn mig och joanna för att vi rullade tydligen långsamt, och han skulle göra det själv.. då komemr eli och tar armen runt halsen på timmy och säger åt han att säga massa saker haha.. så himla kul ! alla kunder vara glada idag också, massor av engelsmän, haha så kul ! ^^ efter jobbet åkta jag direkt till ullis för att överraska frida med en födelsedagsfika :) och sällskapsspel.. mycket trevligt :D vi drack lite för mycket kaffe dock så när jag skulle sova när jag kom hem runt 11 så gick ju inte det så bra, och kalle skulle se superbowl så han kunde inte komma och underhålla mig, så jag pratade med michael i telefon någon timme och sen såg jag fantomen på operan :D mm älska !! jag somnade typ vid 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0