slutet på en vecka, början på en annan

igår var det inte kul att vakna av att mobilen tjuter och skriker (har en My chemical romance låt som alarmsignal) och veta att man måste lämna den sköna platsen brevid kalle och sticka ivä och jobba ! not cool ! men man gör det man måste liksom, plus att kalle hade lovat att skjussa mig till jobbet så behövde inte gå upp så tidig, halv 10 typ ^^ kom till jobbet vid 20 över 10 och satte mig och käkade frukost och tittade på de andra när dom förberedde dagen :P nice ! började 11.. var sjukt lite folk i gallerian igår, men var ty ensam i disken och serveringen så det var lite jobbigt efter som jag är van att springa och bara slänga in all disk och att nån annan tar hand om den men så var det icke igår.. men det gick bra :)
efter jobbet åkte jag hem och duschade sen kom kalle och hämtade mig, så skönt att få duscha, hann ju inte göra det på morgonen och sen har man jobbat hela dagen liksom.. sen köpte vi mjölk och sen åkte vi hem till honom.. kalle bytte om och sen var vi i bilen igen för att åka och käka och se bio på heron :) mitt val av film blev inte så lyckat den här gången heller ^^ vi såg PS.I love you som jag tyckte verkade jättebra och ja, den var söt men den var FÖÖÖR lång, långa utdragna scener och så, men annars var den smårolig och jättegullig ^^ stackars kalle *förlåt* ! haha när vi skulle gå till bilen sen efter bilen så har jag tydligen smittat av mig av min klantighet för kalle gick rakt in i en bänk med smalbenet hahaha.. såg så himla kul ut ! kan ha att göra med att vi båda var trötta och hade ingen koll på vart bänkarna stog men det trodde inte han såklart ^^ när vi kom hem sen somnade vi direkt typ..

image86


idag var det inte heller kul att vakna av mobilen och veta att jag ska till skolan och ha matte i en timme och sen sluta.. speciellt när jag började 8.30 :/ men jag tog mig upp, eftersom kalle sa att man inte fick skolka haha.. sen när jag var klar imorse så gissa vem som säger att jag inte ska lyssna på honom, jo men kalle, han vill att jag ska stanna kvar, tror ni det var kul att gå till bussen då ? nej verkligen inte.. men var tvungen, skulle få reda på provresultatet också.. och tro det elelr ej men jag fick G !! yey ! (gjorde bara g provet eftersom jag skulle på jobbintervju då vg-mvg provet var).. känner mig lite stolt.. fick dessutom fler g poäng än vad johan och erik fick.. yes :)

nu har jag bara degat hemma framför teven, ska ta och läsa boken som vi läser på engelskan så jag hinner klart till torsdag då vi ska diskutera :P

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0