pojkvänner och familjeliv !

(oj vad rubriken känns som en tidningsrubrik som får folk att läsa ^^)
aja igår åkte jag till lisa, hon var ensam hemma och ville att jag och nina skulle komma så vi åkte dit.. ville träffa dem också, hade behov av att prata av mig om saker haha fast nina åkte hem vid 11, jag sov över.. och hela kvällen då nina fortfarande var kvar så hörde man från lisa "alltså ni och era pojkvänner" haha nina tjatade om jonas och då nämnde ju jag kalle såklart, han åkte ju tillbaka till norr igårkväll :(
haha men vi hade en mycket trevlig kväll :) slutade med att jag och lisa pratade om heath ledger och bestämde oss att se Brokeback Mountain.. och under halva filmen (såg bara halva, gick och la oss sen) så sa vi hela tiden att det var fel att se dom kyssas osv.. de är ju jättegulliga i filmen och så, men eftersom alla tjejer inklusive oss har små "crushes" på de två så blir det ju lite knäppt när man ser båda tillsammans haha men men..

idag åkte jag och ullis hem till della och fick träffa Alexian för första gången.. världens finaste bebis :) så himla gullig ! och det är ju alltid kul att se della :) och della som mamma är ännu bättre ! hennes lilla familj är ju underbar, har iof inte träffat timothy än men dellas varma ord om honom och deras liv verkar ju underbart :D della berättade också om förlossningen etc.. shit, jag är så stolt över dig gumman ! så modig och duktigt.. och Alexian blev ju underbar, så bra gjort ;) hehe

image85


nu är jag jättemätt och har lite ont i magen, funderar på att ta ett varmt bad :) nice !

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0