Mys och slit!

igårkväll dårå satt jag efter let's dance och pysslade med ett armband som jag gjorde klart idag (lägger in en bild senare) efter det så låg jag och kollade på tv, sen vid halv 1-1 så smsar kalle och säger att han är hon mig om en halvtimma typ.. och jag var ju så himla trött och när han ringde för att han var här hade jag hunnit somna till, så jag klädde på mig ytterkläderna och tog väskan som en zombie och gick ut.. precis när jag kom utanför huset så kommer ullis och tobbe uppför trappan så hade sällskap med dom till pakeringen, fortfarande som en zombie.. somnar nästan i bilen på väg hem till kalle och speciellt när hans ka få upp låset som frusit på grinden så han kan köra in bilen.. och på vägen lyssnade vi pckså på soundtracket till filmen "Black hawk down" och speciellt en låt som kalle vill ha på sin begravning.. den var jättefin verkligen, men oj så sorglig.. låten jag ska ha på min begravning är själklart "my all time favvos" Hanson med deras fina fina låt "with you in your dreams".. ladda hem om ni har chansen, det är en mycket gammal låt, men jag är ju helt kär i hansonbröderna fortfarande haha och jag ÄLSKAR den låten, den ger hopp..
aja igårkväll då, så fort vi kom in så gick vi och la oss, var så himla trött, och jag somnade som en stock på en gång, medans stackars kalle inte var lika trött som jag och hade inte lika lätt för att somna hehe.. men det var han som kom och hämtade mig vid halv 2 så han får skylla sig själv ^^

imorse vaknade vi vid 10 av att kalles syster eva springer runt ovanför, och vill att han ska skjussa henne till pendeln, och han är ju så snäll så han går ju med på det, och sen i väntan på kalle börjar eva spela piano, mycket vackert och lugnande men kl 10 på morgonen var det ändå inte så kul.. men efter två minuter låg jag bara och lyssnade.. vill också kunna spela piano så fint ! :) när kalle kom tillbaka så låg vi bara och mös i sängen och tittade lite på tv, till typ 12 - 13 :) innan kalle skjussar hem mig så bär vi en jäkla kista typ från bilen till ytterdörren.. så där börjar slitet.. kalle hade massor att fixa idag, kakel och banken och grejer.. jag själv tänkte städa mitt kära rum, dammsuga, damma av och rensa grejer och allt sånt.. senare ikväll, när allt slit är avklarat så ska vi ha myskväll :) ^^ han ska få sina presenter också som jag tror att han inte är beredd på :P han fick ju muffins igår men jag tror att han tror att det var allt, men icke då ^^

ne nu måste jag sätta igång med städandet :P
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0