Killer good muffins

woho vilken dag :D gick upp vid halv 10 :) började städa lite och så, hoppade in i duschen och sen gick jag till kolan vid 20 över 12 :) det var fint väder så jag tänkte att jag lika gärna kan gå till skolan och den nedrans coachtiden som är så onädig så det finns nästan inte hehe.. var i skolan en halvtimme, gick hem.. sen började jag baka muffins i de fina hjärtformarna jag köpte igår :) de blev perfekta.. sen gjorde jag mig iordning och åkte till stan och mötte mamma vid 4.. gick runt och kolla lite grejer sen åkte hon hem vid halv 6 och jag mötte kalle :) åh vad jag saknat honom, blev sjukt glad när jag såg han komma mot svängdörrarna på centralen, snygging i militärkläder är aldrig fel heller ;) haha.. efter en studns kramande och pussande så gick vi för att köpa kaffe och sen åka hem till honom.. hemma myste vi framför teven en stund, sen hoppade han in i duschen, och när han kom ut från badrummet så hade jag tänt ett litet ljus som jag satte i en hjärtmuffin.. jag känner mig übertöntig haha men vafan han har fyllt år och det var alla hjärtans dag igår så det är tillåtet ^^ han blev glad iaf och det är huvudsaken.. sen att mina muffins var killer good var ju ett plus liksom ^^ ;P sen åkte han till sin syster och jag åkte hem och mös framför teven med mor och let's dance :) nu väntar jag på att kalle ska lämna sina kära systrar och hämta mig så vi kan åka till honom.. :) ska nog fixa lite på ett armband :P köpte lite nya grejer igår :p

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0