Fredag

finally.. lovet är här ! men det är typ det ända bra just nu känner jag :/ eller aa, min helg är inte så himla kul liksom :/ idag så går man till skolan till den där förbannade coachtiden som ligger halv 1 till typ 10 i 1 på schemat och är enda lektionen jag har på fredagar.. hur som helst jag går dit för att kolla om den flyttas till en annan dag.. men nej, självklart inte, måste komma nästa gång också *SUCK* aja efter lektionen åker jag in till stan för att köpa pärlor.. och sen hem för att packa och sen övníngsköra :) det gick jättebra, förutom lite problem med dragningsläget vid ett rödljus men äh, jag har kört två gånger liksom vad begär man.. dessutom säger min far (som ärligt talat är den ärligaste mannen på jorden, kan vara lite elak ibland liksom, han säger direkt om jag lagt på mig ett kilo eller annat som finns att påpeka, haha sånt, men han är bäst ändå, han vill bara att man ska veta och bättra sig liksom!) han säger att jag är en naturbegåvning ^^ men det var kul.. körde runt i trånkan och i farsta och sen hem till skogås två gånger :) efter det åkte vi och hämtad emicke och bytte till pappas bil och åkte sen till farsta för att käka.. efter det så åkte vi till enskedehallen där brorsan och farsan skulle spela innebandy och jag titta på *woho* eller kanske inte.. så jag satte mig och läste liksom *kul*! efter så åkte vi hem och jag har bara suttit och tittat på pappa och hans kompisar när dom kastar chokladgodisar på varandra, har pingismatch och är allmänt konstiga och barnsliga.. sen när dom drog satte jag mig och gjorde ett halsband som Unni (min morfars fru) ska få i födelsedagspresent imorgon.. blev riktigt fint faktiskt (kommer en bild imorgon).. och för att förklara mer varför min helg inte är så fantastisk som jag hade hoppats på; imorgon ska jag och familjen till morfar och unni i västerhaninge, mys ! alltid trevligt att vara där på middag.. god mat och trevligt sällskap :) men mer ska inte göras imorgon.. sen på söndag ska jag jobba, inte kul!!

aja ska dra mig till sängen nu (eller i detta fall, soffan, micke och pappa sover ju i dubbelsängen)
god natt, peace and love to y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0