Fredag 8 feb.. vaccin :(

Fyyyyyy Faaaaan vilken start på dagen man fick då !! usch ! gick upp halv 11 och gjorde frukost och stressade ihjäl mig för att hinna med bussen sen halv 12.. kom till farsta och till gynekologen vid 12, trodde först att mamma hade lurat mig och bara sa att vi skulle mötas där och sen inte komma, för att få mig att komma över min rädlsa för sprutor eller något, men hon kom en minut senare än mig så det var lugnt :P iaf sen var det dags för sista sprutan, och hela vaccinationen mot livmodelhalscancer skulle vara klar.. problemet kom sen när hon skulle ta psutan på mig, jag tog mammas hand och klämde för hårt på några av hennes fingrar så hon tvinga mig att ta nytt grepp, sen utan förvarning så ty slår gynekologen in sprutan i armen på mig och träffar blodkärl så jag börjar blöda mycket innuti, och själva vaccinet gör ont på vissa och på vissa svider det och det gör båda på mig.. så där sitter jag med en sputa i armen som gör ont och svider och det bara dunkar i armen eftersom jag blöder också.. fy fan ! undra på att jag är rädd för sprutor liksom :O

efter den hemska upplevelsen så gick jag och mor och åt lunch och pratade och sen åkte hon till jobbet och jag gick runt och kollade på grejer.. hittade present till kalle :) nice.. fast det blev inte så fantasifullt och bra som jag hade hoppats men men.. det var bra ändå :) är så himla dålig på presenter till killar !! aja sen hittade jag ett par vanliga mörka jeans till mig själv, kände att jag behövde ett par, använder ju aldrig jeans förutom på jobbet och ibland när jag har t-shirts på mig och så.. och nu är jag hemma, ska göra ett halsband tänkte jag, jag har lite nya pärlor, som jag ska ta från 6 st armband jag köpte idag, det är så mycket billigare om man köper färdiga pärlarmand än om man köper pärlorna för 2kr st.. eller det beror ju på hur mycket armandet kostar iof men jag tjänade på det idag iaf :P så nu ska jag sätta igång :D

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0