Dags igen !

Ja ! nu är et dags igen för mig att vara duktig ! ^^ klockan är relativt tidigt (iaf för ett lov) och jag har varit vaken en timma typ.. så frukost är uppäten och jag har myskläderna på mig.. Nu ska jag börja skriva min "Commentary on song" som ska in idag, klockan 00:00 iof så jag har ett tag på mig men jag måste göra den nu så snabbt som möjligt, för efter jag har varit duktigt och gjort engelskan ska jag städa hela rummet, det ska dammsugas och dammas och självklart röjas undan lite.. blir lite lättare att röja nu eftersom jag städade garderoben förra veckan så nu kan jag röja alla kläder från rummet och lägga in i garderoben eller tvätten mycket snabbare :) och ja, det är mest kläder som ligger huller om buller i mitt kära rum.. fast nu ligger iof lock- och plattång och massa hårsprej och andra hårgrejer överallt för ullis och frida lånade typ allt jag hade igår innan vi skulle till Anchor ^^ juste kan ju säga att jag älskar Anchor, bra mysigt ställe med hur bra musik som helst :) men igår var det bara tråkigt, för det var spänd stämning mellan ullis och sofie och det var så sjukt mycket folk så man blev ju puttad hej vilt därinne, det är ganska svårt att stå stadigt när 2 meter långa stora killar går förbi och puttar till en varenda jäkla sekund.. vi lyckades få sittplatser efter någon timme men det var fortfarande inte så jäkla kul så jag och ullis bestämde oss för att gå och fika på café 60 istället :) frida och sofie stannade kvar :) frida hade spanat in massor snygga killar så hon var på g igår haha !

aja ska börja mina duktiga timmar :P
wish me luck
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0