Alla hjärtans dag <3

okej.. som ni vet så var jag på arbetsintervju idag.. usch så nervös jag var.. bläää ! men sen när vi gick in blev det bra.. vi var ungefär 14 st som var där för intervjun så det var ju lite jobbigt att prata liksom men jag lyckades svara på en fråga som han ställde oss iaf.. typ vad gör ett butiksbiträde och när allt det vanliga som "hjälper kunder var sagt" så fick jag en syl i vädret och sa att dom håller ordning i butiken ser till att det ser snyggt ut för kunderna, mer attraktivt.. så det var ju bra.. sen så satt jag väldigt bra till så jag fick ögonkontakt med killen som intervjuade alla, och vissa tillfällen så pratade han länge "till mig", alltså höll blicken som om han bara pratade med mig, och jag lyssnade såklart och nickade och visade intresse, så när jag pratade med pappa om det sen efter när vi käkade middag så sa han att det var mycket bra, ögonkontakt på en sån stor gruppintervju är jättebra.. sen i slutet fick alla berätta om sig själv och så.. sen var det klart.. förutom att av alla som var där så var det jag och två tjejer till som hade något med oss att lämna in, cv och rekomendatitionsbrev och så.. så det borde ju vara ett stort plus tycker man ju ^^ ååh hoppas de ringer !

japp nu är jag så trött orkar inte skriva mer, ville bara dela med mig av den halvbra nyheten iaf :P och självklart säga GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLIHOPA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0