uttråkad!!

det är så sjukt tråkigt att vara sjuk !! det är också ångestframkallande, iaf nu när man har 3000 saker att göra innan jul och nyår !! har massa stdäning kvar, julklappar att handla som skulle inhandlats igår, soffbord och byråer att inhandlas, gardiner osv, och julpynta!! men man har ingen ork, och gör man saker iaf så blir man aldrig frisk :/

jag mår iaf lite bättre idag.. har inte tagit alvedon alls, har då förhoppningsvis ingen feber.. men ont i ryggen och huvudet har jag som in i satan !! så jag ska ta det lugnt idag också så hoppas jag att jag kan få orken tillbaka imorgon och handla julklappar, vilket är första prioritet eftersom det är jul snart och jag tänker fanimej inte åka och handla i helgen !! kaos !!

nu ska jag se Batman the dark knight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0