sista kvällen

i mitt rum hemma hos mamma i skogås.. helt sjukt!! eller aa det är nog näst sista kvällen innan allt är flyttat, imorgon åker möblerna och så men tror jag sover här hemma eftersom jag inte kommer ha någon säng i lägenheten än.. men det är iaf sista kvällen då det ser ut somd et gjort i mååånga år nu.. imorgon kommer bara sängen och hyllorna vara kvar :/ skumt det kommer vara att sova då !! hur som helst så börjar slitet imorgon.. men det är ju så värt det, är så himla glad :D

kvällen his fia idag var mycket trevlig med trevliga och roliga människor :) synd bara att jag avr tvungen att åka hem så tidigt men det är ju faktiskt värt det.. är ju inte sista gånge jag träffar dom liksom ;P

nu ska jag glo lite bones och sen sova :) god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0