lördag

igår had ejag en supertrevlig dag och kväll.. rundan på stan med fanny slutad emed att jag åkte hem med ett par nya skor från top shop som typ dööödar mina fötter, emn ska man vara fin får man lida pin :P och ett par örhängen och puder och sminkborttagningsmedel :)

på kvällen var det middag på restaurang i hammarby sjöstad med familjen :D mys.. efter det förkrök hos mig på söder med mina bäst frida, sofie och della :D utgången efter "förkröket" blev dock inte som planerat, jag ville ju ut och dansa så  vid kvart över 12 började vi bestämma att vi drar till riddarkällaren och 90's eller 80's, vilket det nu var.. men när vi ko  till gamla stan var klcokan halv 1 och vi skulle gå och ta ut pen gar somd et tog en halvtimma för vi gick fram och tillbaka.. då kände ingen av oss att vi orkar så vi hamnade på after.. vad är det med mig och after ? hamnar alltid där ! usch.. eller alltså det är ju okej men vafan hamnar ju ALLTID där.. aja en sen men rolig kväll :D (bilder kommer nog imorgon)

idag vann äntligen djurgården mot färjestad med 3-2..  spela sådär varje match grabbar !!

nu sitter jag hemma i skogås och glor tv.. ska å och lägga mig snart fan.. jobbar imorgon ^^

tack alla som grattade mig igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0