har fått mycket gjort

med pappa :) jag tvingade med pappa till ikea istället :D men först fick det nya varuhuset för inredning där borta ett besök, å vilka fina grejer dom har. men shiiet dyrt!! men det är ju värsta designgrejerna så jaa det är klart det är dyrt.. kollade på sängar där också på KungSängen, hittade en perfekt som jag kanske åker tillbaka och köper, en 180x200 mellanmjuk-mjuk, mycket skön :D men måste ha en fin sängstomme!!
 iaf på ieka köpte jag; tallrikar, skålar, glas, bestick, galjar och ljus.. pappa fick skrivbord och ljus inhalade.. jag hittade tyvärr inget soffbord, men kollade inte så noga heller, men hittade en liten hutch som kan passa i hallen, men det köper jag sen.. jag och mamma ska åka dit också någon dag och kolla de sakerna :D

på kvällen efter ikea så var papap hos doktorn en snabbis sen åt vi på max och sen åkte vi hem till mig och började packa ner hans sista saker.. fy fan va mycket grejer det var kvar.. vi slänge massor, men ändå hade han 3 flyttkartingen+en fylld ikea kasse+3 fyllda papperskassar+ en låda med julgranen+en stor plastsäck fylld!!

men nu kan jag iaf börja packa upp och städa :D jippi :D och åker jag och käper sängen får jag dne om en vecka :D

det här är så himla kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0