dan före dopparedan..

har ni sett vädret?? :D underbart, hade ju iof varit ännu bättre med snö men man får ju ta vad man får liksom ^^

idag ska jag få min säng äntligen :D den kommer mellan 12-1 och innan ska jag städa och skura golven.. lika bra att göra det nu så slipper man hålla på och böja sig och anstränga sig mer för att nå under sängen :) så ikväll kommer jag äntligen få sova i min alldeles egna stora dubbelsäng i min lägenhet :) åh så härligt :)

nina är och slåss med resten av sverige i stan om de sista julklapparna haha, hoppas hon kan titta förbi en sväng innan hon åker hemåt.. hon har faktiskt inte varit här än :/

nu ska jag sätta igång städ-therese :P
later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0