back on medicine!

imorse var jag ivär till vårdscentralen för att få medicin mot min hosta som böjrat bli värre igen.. den gick ju aldrig riktigt över förra gången jag fick medicin så nu var det dax igen.. fick göra lite mer tester den här gången hon skulle kolla om jag kanske hade fått astma men nej det har jag icke :) hur som helst så fick jag samma medicin igen och funkar inte den nu så går jag fan till en specielist, jag menar det här är ju löjligt ! jga har hostat i 2 månader !!!!

direkt när jag kom hem år jag brunch och tog medicinen och somnade bums.. nu har jag gjort en chailatte och ska titta på nya avsnittet av the hills :) sen ska jag fixa mig och plocka lite grejer här i skogås och åka till lägenheten och stääda.. nu har pappa tagit aaaaalla sina saker :D wiho !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0