update

eftersom min data har fnatt, virus, så kan jag inte använda den mer än att logga in på msn tio minuter och sen är det kört.. det är inte så kul.. eftersom alla mina bilder och all min musik finns på min data.. har dessutom massor av bilder som jag vill ladda in i datorn men det funkar inte, massa bilder som jag har på datan som jag vill ladda upp här och på bilddagboken.. men det går ju inte.. jag sitter just nu vid lillebrors dator och här finns ju inga av mina "saker" som jag vill dela med mig.. men jag lovar att jag ska göra något åt saken och ska uppdatera er om vad som händer och hur det ser ut i mitt liv snart ^^
tills dess att det är fixat får ni leva med det jag skriver och de bilder jag hittar på internet och vill dela med mig av :)


lite update om vad som händer nu.. hade min egentligen sista körlektion idag.. men jag bokade in en till imorgon bitti.. hon hade en tid och jag behöver köra så mycket som möjligt med henne eftersom jag inte kör hemma.. så imorgon blir sista på körskolan.. nästa vecka ska jag och pappa dock hyra en bil så jag kan köra och öva hela dagarna.. för jag kan ju egentligen allt, men behöver bara öva innan uppkörningen (som jag fortfarande inte nämner när den är).. iaf, det gick jättebra idag med, hoppas det går lika bra imorgon :)

efter körlektionen gick jag hem och tittade på the hills på youtube... har blivit helt besatt av den serien ^^ iaf.. har precis ätit lunch.. macka med rödbets sallad och köttbullar, sitter nu och dricker en stor kopp kaffe.. kl 14.00 har jag en liten arbetsintervju på stockholms mässan, så jag åker härifrån vid halv.. vet var jag ska ha på mig iaf.. det är alltid så svårt med kläder, man vill inte vara för uppklädd även fast man vill vara fin, men man vill samtidigt inte vara för proper men samtidigt inte för casual.. haha men jag ska ha min klänning från monki, sen är söt och fin men ändå inte föör proper och fin.. iiih hoppas det går bra.. har ju inte mitt cv, eftersom det ligger på min data och jag kan inte föra över och skriva ut.. så det ända jag har är rekomendationsbrev och nummer till några jag jobbat för förut.. men det borde räcka, kan ju berätta allt jag gjort.. och det handlar ju trots allt om extra jobb som värdinna/kassapersonal så så himla svårt borde det inte vara, eller ? :/ hoppas inte det iaf.. för det här jobbet skulle passa mig perfekt :D hoppas hoppas.. wish me luck !!

later xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0