min familj <3

min familj besår av pappa leif, mamma eva och lillebror micke :) min kära föräldrar är inte tillsammans längre, de separerade för ungerfär 4 år sen.. lit längre kanske.. men de hatid jobbat ihop och alltså på ett sätt tvingats vara vänner.. vilket har gjort det mycketlättare och skönare för mig och micke eftersomvi inte haft föräldrar somappt pratar med varandra.. för det finns ju många som har det så..
Vi har alltid haft bra kontakt med mamma och pappa.. Min mor är min bästa vän och jag kan brätta allt för henne.. pappa är som en bra killkompis.. jag och micke har haft kanske 2 stora bråk under alla dessa år, och vi har alltid tagit hand om varandra, fast j har såklart tagit mer hand om honom eftersom jag är äldre en ändå..
Jag är så glad över att jag har en sådan underbar familj, även fast vi inte alla bor under samma tak så kan vi som idag åka och äta på restaurang och gå på bio tillsammans :) Jag älskar min familj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0