jag kan ju faktiskt köra

jag kom hem igårkväll från intensivkursen i eskiltuna.. det har gått hur bra om helst :D min lärare säger att jag är snudd på redo för uppkörning, lite mera träning hemma bara ^^ det känns jättebra.. har teoriprovet på måndag :/ jag klarade proverna på skolan, me på måndag är det ju på riktigt !! åh jag måte klara !!!
iaf jag bara dog i min säng igår.. hade jättesvårt att sova där borta så det var skönt att ligga i sin egen säng och faktiskt soova ^^ även om min dröm var en av de värsta jag drömt ever,ska inte gå in på vad det handlade om, men jag kan säga "drama drama drama" ! usch ! om det skulle hända skulle jag gå under !!

men men, nu är jag hemma iaf :D ska se vilka som är lediga idag så man kan hitta på något :D

later xoxo

Kommentarer
Postat av: Daniella

Men! Jag vill ju höra!

2008-08-15 @ 19:10:01
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0