ibland blir det bara för mycket

ibland orkar man inte med folk och deras frågor om vad som händer och hänt.. och sen när de börjar skälla ut en för något annat blir man ju bara mer irriterad och orkar liksom inte ! det är inte mitt fel att jag växer upp och blir vuxen och har ett eget liv.. kan inte hålla på och bo varannan helg och grejer.. funkar inte så längre.. jag har saker att göra, personer att träffa.. så är det bara.. och nu behöver jag verkligen inte höra att det kommer vara mitt fel att vi tappar kontakten, bara för att jag har ett eget liv.. det är inte bara jag som är ansvarig, du min far är också det !


Kommentarer
Postat av: Daniella

Bra att du står på dig! Detär ju dessutom sant som du säger. Du är inget barn längre som kan hoppa lite hur som helst utan att det har någon inverkan på ditt sociala liv. Nu har du ju planer, tider att passa och snart dessutom jobb och då kan du ju inte hatta runt hur som helst! Fråga om han skulle ha lust att göra det själv och hur det skulel gå med hans jobb!



Heja Therese!

2008-08-04 @ 08:41:59
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0