Helgen är över

Lördagskvällen blev mycket stillsam för min del.. ingen kunde komma över och glo film eller så med mig, alla var iväg och gjorde saker !! men så blir det ibland.. hade jag inte varit tvungen att jobba på söndagen så hade jag varit och flängt någonstans jag med.. men men..

Söndagen; jobb! sista dagen wohoo !! :D men min sista dag blev inte så kul.. eller i början var det roligt eftersom eli och rasmus hade ett vad om att veta vad ett hamam är, är allmänbildning ! så de frågade kunder och så ifall de visste.. och till slut gav sig eli och sa att det inte var allmänbildning.. "hamam - betyder badhus på något språk kommer inte ihåg vilket, men iaf, att veta vad ett ord på ett annats språk som inte är internationell som engelskan, är INTE allmänbildning".. men iaf.. vi hade inget att gör först men sen blev alla griniga och det kom värsta bombem med människor, och efter ett tag gick diskmaskinen sönder också, så eli stog och diskade allt för hand medan jag sprang och serverade och hämtade disk, medan jag imellan vevorna stog och torkade av disken som var ren.. kileln som skulle fixa maskinen kom efter en halvtimma och var klar på 20.. men att vara utan diskmaskin i 50 min i värsta rushen var inte kul ! sen dog allt ut igen och alla var mer griniga ! kom iaf hem vid 20 i 7 och sen efter jag duschat och så kom frida och ullis hit för att umgås :) vi gjorde kaffe och te och satt och pratade :) vid halv tio ringde kalle, och ullir svarade, hon skulle se om han hörde skillnad, så hon gjorde till rösten och svarade som jag brukar svara så han hörde inget först haha ! sen tog jag telefonen och då hörde han !! killen ska väl ändå hör skillnad på flickvännens röst och hennes kompis ? haha.. iaf han kom vid 20 i 10 sen och vi satt och pratde en timme typ innan frida och ullis skulle gå..
när de gått gick vi till varadgsrummet och mös framför teven..  vi tände ljus och hade jättemysigt.. vi skulle välja film också och det tog ett tag men till slut blev det blades of glory ^^ den är så himla kul haha.. fast jag var så trött så jag halvsov genom slutet av filmen ^^ efter det gick vi upp och la oss :)

Imorse skulle Kalle upp tidigt så han hade ställt klockan på 9 och var försvunnen redan 20 över! han skulle till tryckeriet och så med christian.. Jag somnade dock om direkt när han hade gått ^^ jag skulle ju egentligen upp också för att skriva projektarbetet men aa, jag vaknade 12 och vid halv 2 kom kalle tillbaka och skulle hämta mig för att vi skulle till stan :) han fick dock vänta en stund på att jag skulle bli klar.. Sen åkte vi och lämnade bilen hos honom och han hämtade sina ryggsäck med sina grejer till arvidsjaur och sen bar vi iväg till stan.. upptäckte att jag glömt mobilen hemma när vi var hos kalle.. usch var helt handikappad kändes det som utan min mobil.. hela dagen haha !! fick se vad kalle hade gjort med bastun också hela söndagen ! älskling är så duktig !!

jusste har ni sett att alla vårblommor börjar komma ? :D hur glad som helst !! alla vitsippor överallt ! det är VÅR!!



aja i stan så gick vi direkt till carlings där jag skulle kolla på en skinnjacka :D lånade ju fredricas i lonodn och jag blev helt kär i den så nu har jag varit härmapa och köpt en likadan !! den är mycket fin :D sen gick vi till hm och kalle köpte hårvax, och sen gick vi till någon slags amry affär där han skulle kolla lite.. sen hamnade vi på ett mysigt café på gamla brogatan, där hade vi en rolig disskusion om otrohet.. jag skulle definitivt inte förlåta frida eller ullis och heller inte kalle om han hade varit otrogen med någon av dem !! mina bästa vänner liksom !! men kalle skulle kunna förlåta boban och christian om jag hade varit med någon av dom, men han skulle inte förlåta mig !! det var tydligen bara för att han vet att de skulle bara tänka på sexet och så, så det skulle vara lättare att förlåta än om jag hade svikit liksom ! och det förstår jag också ! men jag skulel känna att kompisarna också hade svikit.. men aa otrohet är något hemskt hur som helst !! haha hur som helst så efter en fika där så var det dags att gå till arlanda express och vinka av älskling :( uscha !!! vill inte !! saknar honom så himla mycket redan !! :( aja efter avskedet vid tåget så rörde jag mig mot bussgods och ringde mor därifårn och tog beslutet att sluta dansa :( orkar inte längre ! har dansat mer än två år nu, och har fortfarande ingen partner och nu när skolan slutar till sommaren så ska man ju ut i vuxenvärlden, och eftersom jag inte ska blir proffs kommer jag inte ha pengarna och tiden att lägga på dansen så det blir kanske någon kurs hit och dit för skojs skull med kalle, annars är det fördigdansat (på tränings och tävlingsnivå) för min del !!

nu är jag hemma och har varit ett tag ! ska skriva som en galning hade jag tänkt, på projekarbetet så jag kan göra en fin liten "bok" i skolan imorgon av det ^^ :) ska ju in på onsdag :/ usch !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0