torsdag 27 sep..

matten var inställd imorse så jag fick sovmorgon och började kl 11.25 ! såååå skööönt :D sedan efter lektionen gick jag och Fredrica till aerobicssalen och jag tränade dansen :) försökte lära ut cha-chan till fredrica också - gick bra faktiskt så jag borde klara av att hålla en lektion på idrotten :D sen när gruppen som skulle ha aerobics kom var ju vi tvugna att gå men catarina var snabb med att boka in mig som tränare för ett av deras pass också haha jag hade inte så mycket att säga emot så jag får väl ta mig an jobbet :) det kan ju stärka mitt betyg också, så vad gör man inte liksom :P
sedan får man reda på att teckenspråket var inställt - otroligt skönt ! för det är ju såååå tråkigt ! usch.. sean engelska där vi bara letade sånger från usa som man kunde koppla till kulturen, gick på ungefär 5 minuter så sen fick vi bara sitta av tiden hehe.. sedan bar det iväg mot hovet och Dif-Färjestad, och våra kära djurgårdsspelare var jättebra i början men sedan började dom sega till det :/ så det blev förlust :( men det var ändå kul att gå på hockey igen :D älskar att se på hockey ^^

nu sitter jag och sneglar på Anger management och nördar framför datan.. ska nog slänga mig i sängen snart ^^
godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0