Torsdag 13 sep..

Vilken sjukt seeeeg dag det har varit idag :/ började dagen med att gå upp vid kl 10.. började skolan 11.25 ! skönt med sovmorgon.. sedan hade jag svenska till 12.25.. sedan käkade jag lunch i skolan, och eftersom jag hade den extrema turen att få mina två sista lektioner inställda idag så slutade jag efter svenskan och gick då hem efter lunch :) skötn sådär men vafan alla andra hade ju lektioner.. så jag har bara suttit här hemma i soffan och tittat på tv.. såååå tråkigt ! men för ungefär en timme sen sysselsatte jag mig med att göra chokladbollar i en halvtimme.. nu sitter jag och tittar på simpsons och har tråkigt igen.. allt känns så meningslöst och tråkigt ! lite uppiggande med fint väder iaf, men that's it !

får se vad som händer ikväll.. blir säkert lika slöö som dagen..
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0