tisdag 25 sep..

denna morgon var det ovanligt jobbigt att komma ur sängen, eller det är ju såklart alltid jobbigt att behöva gå upp på morgonen men idag var det extra jobbigt, jag sov verkligen så himla skönt ! usch för att gå upp på morgonen !
efter den jobbiga morgonen var det skola, sedan åkte jag och nicolina en sväng till huddinge..
efter huddinge åkte vi hem och jag somnade på soffan haha, vilket gör att jag är ganska så pigg nu vilket inte är bra för då kommer jag inte kunna sova på ett tag och sen imorgon kommer jag inte kunna pallra mig upp i tid och jag kommer komma försent, fast det brukar jag göra även om jag kommer upp i tid.. inte hela tiden såklart men just när vi har Info-Layout på morgonen så kommer jag alltid försent !
iaf efter min sovstund på soffan gjorde jag min projektplan till projektarbetet mitt, det kommer bli kul med mitt arbete "tips och trick innan du startar eget" (en bok typ) men det kommer vara mycket mycket mycket att göra :/
aja just nu sitter jag och tittar på So you think you can dance :) missade min träning igår pga matchen ju så jag funderar på att låna aerobicssalen i skolan på torsdag och träna lite och jobba lite på programmet jag ska lära mina kära klasskamrater på idrotten :) får se om det blir cha-cha eller samba, har inte riktigt bestämt mig än.. kan ju testa lite på torsdag :)

imorgon ska jag till stan med Linnea :) har inte träffat henne på aslänge känns det som så det ska bli kul.. jag har massa saker jag behöver köpa också så väl behövd shoppingtur kan man säga :D

nu ska jag nog stänga av datan och se färdigt so you think you can dance å sen försöka sova ::)
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0