Söndag 9 sep..

Slitsam dag.. Har jobbat från 9 till halv 5, kul men att inte få sitta ner på så många timmar var inte så kul.. eller man känner inte det när man jobbar men sen när man ska byta om och sätter sig ner eller känner "nu är jag klar, inget mer att göra" då känner man verkligen hur trött man egentligen är.. men jag ska vara glad, det har gått bra för mig den här helgen så jag är helnöjd :D

måste dock plugga, eftersom jag jobbat mycket så har jag inte hunnit eller haft orken och konsentrationen att plugga :/ inte bra ! måste skippa träningen imorgon för att hinna med allt :/ usch fy på mig !

nus ka jga faktiskt ta och försöka läsa lite biologi, sen sova :/
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0