onsdag 26 sep..

Skola skola skola.. fast det var ingen jobbig dag idag faktiskt.. kom upp i tid imorse, kom till Info-layout precis på sekunden då läraren ropade upp mitt namn så för sen var jag inte :) efter info-layout och int-ekonomi så hade vi lång lång lunchrast, så jag drilon johan och erik satt i matsalen hela rasten, kan ju säga att något sjuka ämnen kom på tal haha efter det var det dags för biologi och matte- där vi gjorde absolut nada ! sen mötte jag Linnea på tåget och vi åkte till stan :) och jag är så nöjd med mina inköp ^^ en jättefin klänning från Monki - den är svart och med knappar hela vägen fram, den har lite puffärm också, svår att förklara men den är himmelskt söt ^^ sen köpte jag en cerise-rosa halsduk/sjal- älskar den färgen hehe inte många som gör det kanske och tycker jag är helt rööjd i skallen men jag älskar den :P sedan köpte jag såklart presenter till brorsan som fyller år på fredag.. han är ju så jobbig att köpa presenter åt.. han vill bara ha tv-spel och sånt ! så himla tråkigt att köpa, jag vill ju köpa något roligt klädesplagg eller någon kul grej han vill ha, inte ett till tv-spel han har ju 40000.. äh iaf blev en keps som jag vet att han kommer gilla och en parfym som jag struntar i om han gillar eller inte haha jag gillade den och linnea gillade den och fler tjejer lär gilla den, så varsågod bror min (A) ^^

just nu sitter jag och sneglar lite på teven och försöker skriva min Hinduism-uppsats.. går inte så bra, det är så tråkigt ! men jag måste, är bara massa fakta att skriva nu, blir roligare när jag kommer till analys och jämförelse och grejer :)

well, that's it for today I guess..
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0