Onsdag 12 sep.. musiksalen

igår..
igår startade jag dagen med att gå upp tidigare än vanligt för att hinna plugga lite till biologiprovet vi hade på morgonen.. det gick sådär, med lite tur kan jag få vg ! borde ha tagit mig lite mer tid att plugga (pluggade sammanlagt en timme typ) då kunde jag nog fått mvg, det var ett lätt prov faktiskt, bara de lätta delarna, så hade jag kunnat alla de lätta delarna hade det blivit mvg, men men.. nästa prov :D sedan i slutet av skoldagen hade jag presentation av My English, usch så nervör jag va ! råkade säga också att bad är ett verb fast det är ju såklart ett adjektiv, det finns med på min verb/adjektiv-lista men jag tänkte inte så långt och jag kallar listan verblista bara så det blev ett litet misstake där men men.. annars gick det okej.. sen låg jag död på soffan hela kvällen och tittade sorgsen på sista avsnitten av min favorit serie Gilmore Girls...

idag..
Skola som vanligt idag.. men lite annorlunda för jag och fredrica som är så ledsna att vi inte har musik på schemat längre gick till musiksalen för första gången nu efter sommaren :D lyckliga känslor svepte över oss när vi kom innanför dörrarna haha.. sedan när anders (musikläraren) kom tillbaka till salen fick vi ett varmt "välkomnande tillbaka", "hej tjejer" och en varsin kram.. sen satt vi och pratade om hur mycket jag och fredrica vill ha musik, så vi försökte hitta en tid då salen är ledig och vi har tid.. det hittade vi inte nu, men det löser sig ! Sedan var det dags för anders att ha lektion och det var det för oss också.. senare dock när vi hade "slutat" (hade litet möte kl 4 med jorge om projektarbetet) så spenderade vi två timmar typ där inne i kära musiksalen haha mycket trevligt ! pratade musik och fick höra massa kul från anders olika band och fick varsing liten skiva med 4 låtar med hans band Stereolith ! dom är grymt bra :D
eftersom vi inte har så mycket tid till musiksalen denna termin kommer vi vara i musiksalen typ varje dag nästa termin, eller iaf jag ! hehe.. har 5 ämnen nästa termin så jag har MÅÅÅNGA håltimmar och jag är helt ledig på måndagar och fredagar :D

Thess och Fredrica i musiksalen :D

image26

   

 


That's it for now.. Later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0