Måndag 3 sep..

Helgen var mycket trevlig.. var på bio med linnea som sagt på fredagen och på lördagen fest hos Lars :) mycket trevligt ! fick se nina halvfull för första gången haha hon trodde hon kunde lura mig genom att hälla ut vartefter jag inte såg men nej då ! jag hade stenkoll haha.. kul kväll, speciellt när vi skulle åka hem haha tre taxibolag vägrade skicka johan en taxi för dom tyckte han var otrevlig (det var han inte jag stog brevid och lyssnade) men till slut fick vi två taxibilar iaf, vi var 5 st som skulle åka hem - Nina,Jag,Per,jonas och Johan.. eftersom vi inte fick en stor så fick vi två vanliga och första stoppet blev donken i västberga :P alla var hungriga och det var ju på vägen hem till nina när alla skulle sova så det var perfekt.. sedan hittade vi två taxi utanför donken, orkade inte gå hem till nina, det rengnade också ! haha och då hoppade jag, nina, per och jonas in i ena taxin och johan fick åka själv, stackarn tyckte inte om det haha.. väl hemma gick vi och la oss.. johan i soffan, per på madrass (där jag skulle sovit egentligen) nina och jonas i sängen och jag brevid på kanten in till väggen ! myys ! *inte så* sen när ninas mor hade åkt till jobbet vid 6 gick jag och nina in till hennes säng istället och sov där.. killarna vägrade ju hålla käften och jag låg inte bra alls så det var en underbar lösning :D
sedan på söndagen slappade vi bara hemma hos nina.. myspys !

och till idag då.. det var skola som vanligt.. nu börjar man äntligen få lite rutiner i vardagen, skönt! även om skolan inte är en så kul rutin kanske så är det ändå bättre än att bara gå och slöa hemma och inte veta vad man ska göra.. har ju ändå bara ett år kvar :P
och snart ska man iväg på första dansträningen efter sommaren, väl behövd träning kan jag säga ! har inte dansat ett steg på sommaren så lite ringrostig är man, till skillnad från alla andra par som tränat hela sommaren :/ kommer få börja om från början känns det som haha.. nej men det ska bli kul ! ska slå max också som inte berättade att det var träning idag förrän jag pratade med lisa som skulle skjussa honom ! fy dig max !
nej nu ska jag nog gå ner och äta någonting så jag inte hungrar ihjäl eller dör sen på träningen hehe

puss puss

Kommentarer
Postat av: Elle

Urh..Vilken jobbig rörlig bakgrund du har :P

2007-09-03 @ 16:01:35
URL: http://hitme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0