Lördag 1 sep..

kan ju börja med att säga att jag somnade inte igår, somnade typ 4 halv 5 imorse.. inte så kul, jag vaknade kvart i 2 idag av att nina ringer hehe.. så nu har man käkat å duschat och ska nog sätta på en film snart för att fördriva tiden lite..
det är ju party ikväll hos Lars :) har inte varit där på 1 och en halv månad tror jag så det ska bli kul.. hoppas jag iaf :P man vet ju aldrig..

juste, när nina ringde satt hon hos frisören och då började ju jag tänka på vad jag ska göra nästa gång hos frisören, klippa mig ska jag ju självklart göra men ska jag göra blonda slingor eller ska jag färga till brunett ? kan inte bestämma mig, och när jag frågat folk vad dom tycker så är alla så olika, många tycker jag ska färga men många tycker jag ska stanna som blond..så jag har ingen aning.. haha vilket meningslöst ämne men men :P

      


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0