Fredag 14 sep..

Skola som vanligt idag.. började med sjukt tråkiga uppgifter i word på info-layout lektionen.. sedan var det dags för internationell ekonomi.. sedan var det dag för mig att följa med frida till farsta, hon skulle köpa mascara och jag slutade halv 12 så vi åkte dit.. på bussen satt vi och snackade killar haha vi har nämligen liknande problem hehe.. måste ha låtit jättekul för dom som hörde oss sitta där haha.. aja sedan städade jag, lovade mor min att dammsuga mellanvåningen eftersom jag tydligen hade spillt pärlsocker över hela våningen när jag gjorde chokladbollar igår haha.. sedan kom far och hämtade mig och min bror och vi åkte till vårat stammisställe Heron City hehe.. käkade först på O'Learys och sedan var det dags för bio igen.. denna kväll blev det "På Smällen" ååh den var såååå bra :) så mysig film ! helt otroligt kul och gullig :) se den säger jag bara ! kanske inget för alla killar men för er tjejer iaf :P

nu sitter jag här hemma hos far, ska ringa nina snart.. sen sova för att vi ska nämligen upp någorlunda tidigt imorgon, 10 ungefär.. vi ska iväg och titta på- håll i er nu! det måste iaf jag göra :D- vi ska titta på bil till mig !!!! :D det är ju så att jag fyller 18 nu i december och mina otroligt snälla underbara föräldrar har bestämt sig för att köpa en bil i present :D helt otroligt ! kan inte fatta det :D måste ju ta körkortet såklart innan jag kan köra den men det ska fixas så snart som möjligt :D heeelt otroligt !
jaja nu ska jag ringa ninapina :)

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0