Vafasen !

sitter just nu och ska göra min engelskauppgift, typ 780 miljarder frågor till en text på en halv sida :/ wow ! helt onödigt ! fast a så känner jag säkert bara nu för att jag är trött, finns säkert någon slags mening med uppgiften, som jag inte kan se nu.. asså suck ! jag kan inte konsentrera mig :( massa tankar virvlar runt i huvudet och det är inte lätt att få stopp på dom.. usch !
och so you think you can dance finalen slutade precis.. sabra vann :) hade hoppats på danny eller lacy, men sabra är grym så aa :)

nu ska jag göra ett sista tappert försök att göra klart engelskan :/ hmm I doubt that I'll make it, but anyway.. internet håller på att kopplas från hela tiden också, så kan ju skylla på att internet inte funkade så jag skickar det imorgon istället.. hmm men viviane är lite läskig haha
godnatt på er puss

Nico ! du var sjukt duktig och helt extremt grym ikväll på din konsert :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0