Torsdag 11 okt..

usch ville verkligen inte gå upp idag ! men var tvungen hade ju matte, och ska jag ha mvg i matte c nu så måste jag gå på lektionerna ! sen hade vi ju 5 timmars rast tills skolfotot :) då fick jag tid till att lämna in mina tre par skor som behöver klackas om hos skomakaren, sen åka till haninge för att köpa stövlarna *dom är mina nu ^^ * sen var det dags att käka och sen skriva ut bokstäver att hålla i på fotot, det blev bara claras 28 april.. vi hade inte tid att fixa något annat, ingen ville ta på sig ansvaret så jag skrev bara ut det så de fick nöja sig med det.. skolfotot blev iaf jättebra tror jag :) alla var så fina haha XD vi var då superhjältenördar för dom som inte visste det :) typ 4 st kom inte utklädda dock men dom får skylla sig själva, det är ju dom som kommer se ut som dom inte passar in i fotot sen.. men nästan alla var med iaf och det var ju bra :D

några bilder :
    
    
  


Sedans lutade dagen i skolan med engelska.. satt bara och lyssnade på alla som gjorde sina presentationer, kändes lite surt att bara sitta och sen sluta kvart över 5, men äh det var lugnt ^^
nu har jag iaf sammanfattat klart allt vi skulle kunna inför provet imorgon, sen om jag kan allt det är en helt annan femma haha.. ska läsa allt imorgonbitti och sen göra någon övning.. det borde räcka för ett vg iaf hoppas jag ^^

nu ska trötta jag sova :)
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0