Tisdag 9 okt..

dagen började med att jag försov mig.. skulle gått upp 8 men vaknade och fick panik 20 i 10.. så det var bara att slänga på sig idrottskläderna och springa iväg till skolan och idrottslektionen.. jag hann i tid till den iaf :) på idrotten hade vi dans :) kom ihåg några av stegen iaf ^^ gick rätt så bra haha.. vet dock inte om jag ska vara med i danstävlingen eller inte.. får prata med majeed sen.. vi får se :)
haha och mina presentationer idag i religionen och engelskan gick ju sådär ^^ hade så lite att säga så det kändes helt värdelöst !
efter skolan.. hämtade far mig och sen hämtade vi mor, bror och ullis för att sen åka till farsta och käka och sen iväg till hockeyn.. dif-timrå.. och den matchen ska vi inte ens nämna egentligen ! värdelöst är allt som bör sägas :(
nu sitter jag och mår illa och funderar på om jag ska fortsätta titta på titanic som jag började på igår.. och sen sova.. det låter så himla lockande måste jag säga ^^

imorgon måste jag fixa och trixa med skyltarna till skolfotot sen måste jag in till stan eller till haninge för att köpa mina stövlar jag suktar efter och köpa stora leksaksglasögon till fotot på torsdag, skulle få låna mantel av fredrica :) sen är det bara att dra över en body på tightsen så är man en super-nörd ^^

aja nu ska jag lägga mig i min underbara säng ^^
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0