Söndag 14 okt..

ja då är helgen snart över.. *suck* kunde behövt en dag till men men. inget man kan göra åt.. så, det blev bara film och sova för mig igår kväll.. inte så kul måste jag säga, speciellt när jag varit hyper aktiv hela helgen ! jaja
idag vaknade jag typ vi 12.. låg kvar och tittade på tv till typ 4.. sen packade vi våra grejer och åkte till gubbängen för att spela tennis.. kände att jag blivit bättre den här gången hehe.. så om man hade börjat spela när man var mindre kanske man hade blivit tennisproffs (A)
nu sitter jag framför teven igen, har ingen aning om vad jag ska göra.. vill gå på promenad men det regnar ute så det känns ju inte så kul ! blir väl teve och sängen igen.. känns så himla tråkigt men men..

hoppas veckan och nästa helg blir roligare ^^
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0