Lista !

har så otroligt tråkigt nu.. My name is Earl är slut och det finns inget på tv.. orkade inte gå ner och göra te.. så nu svarar jag på en lista som jag snobbe från Mickis blogg http://miiny.blogg.se/ :D so here it is !

Ditt namn: Therese Karlsson
Din ålder: 17
Födelsedag: 5 december
Syskon: 1 lillebror
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: blå-grå
Skostorlek: 36-37

Förhållanden
Vem är din bästa vän?
Har flera :)
Har du en pojkvän/flickvän? Nej
Hur långt var ditt längsta förhållande? ungefär 10 månader
Vem kysste du senast? secret ^^

Grejer
Var shoppar du helst?
var som helst egentligen, men jag gillar topshop, monki och indiska väldigt mycket
Har du några tatoos eller piercings? japp, en piercing i naveln
Hur många skor har du? det är väl ett antal par :P
Hur många par byxor har du? inte en blekaste

Favoriter
Färg:
grön och lila
Mat: kycklingwook
Killnamn: Vet inte
Tjejnamn: Therese ;) nej men vet inte
Ämne i skolan: Aerobics-när jag hade det
Klädesplagg: tunikor
Sport: dans, hockey(spelar inte men älskar att titta)
Musik: just nu är det mycket Amy Winehouse, Lily Allen och Kate Nash som gäller för mig :)
Fras/mening/uttryck: -asså suck !
Raggningsreplik: använder inte såna och brukar inte gilla de som gör det heller

Har du någonsin
Snusat? 
japp, usch och fy säger jag bara ! 
Rökt? ja
Hoppat bungeejump? nej, aldrig i livet !
Brutit mot lagen? ja, lagar är väl till för att brytas va ?
Nakenbadat? yes
Varit kär? ja det har jag :)
Börjat gråta för att få som du vill? ja, när jag var liten ^^

Extra
Vad använder du för schampoo?
sunsilk, herbal, dove
Vad är du mest rädd för? ORMAR ! panik panik panik

Tio första
Första bästa kompis:
Ulrika
Första bil: får en snart ^^ en svart volvo c30
Första kärlek: Alexander
Första husdjur: har inte haft något :(
Första semester: Öland
Första jobb: bussgods haha (sommarjobb dock:P )

Nio sista
Sista alkoholdrycken:
vin (alltid detta vin)
Sista bussturen: på väg till träningen idag
Sista filmen du såg: The phantom of the opera <3
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: igår :) poolen i vidja
Sista spelade cd: ricky martin (tränade samba)
Sista kyss: secret ^^
Sista måltiden: en macka hos far får räknas
Sista gången du grät: det var ett tag sen nu faktiskt, innan sommaren

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar?
ja
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nej 
Varit på tv? nej
Fått ditt hjärta krossat? jaaa
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nu när man tänker efter så ja, man trodde ju det då, när man var 14 år och inte visste mer om kärleken.
Busringt till nån? haha ja, hela tiden i typ femman sexan haha

Sju saker du har på dig
1.
underkläder
2. tights
3. tunikor
4. linne
5. koftor
6. strumpbyxor
7. skor

Sex saker du gjort idag
1.
varit i skolan
2. pluggat
3. ätit
4. åkt till träningen
5. tränat
6. bloggat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning)
1.
sovsällskap
2. dansa
3. mina vänner
4. min underbart sköna säng
5. min familj

Tre val
Svart eller vit?
svart
Sommar eller vinter? både och ! 
Choklad eller glass? glass

Två saker att göra innan du dör
1.
resa runt i världen
2. komma över min rädsla för höjder (något jag vill men tvivlar på att jag klarar)

En sak du ångrar
att jag inte gick ner och gjorde mig en kopp te ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0