Torsdag 8 nov..

usch ! hatar trosdagsmornar ! :( börjar halv 9 med matte !! *suck* hur tråkigt som helst.. fast jag lyckades ändå prata bort hela lektionen med johan och erik haha.. känns som det brukar bli så typ varje lektion ^^ och efter lektionen fick jag min souverir :D en I love NY t-shirt ! haha jag hade ju på känn att det skulle vara en sån :P men jag är helnöjd :D tack Erik :) ^^
sen hade jag ju svenska nationella- muntligt.. var sjukt nervös och det hjälpte ju inte att jag var tvåa på listan av alla som skulle prata, efter maria som hade med sig data och visade en kort filmsnutt innan och grejer, snacka om att man kände som att man inte hade något att komma med, men som tur var så släppte den sjukt höga nervositeten sen när jag väl stod där och skulle prata.. så det gick ju bra, hoppas på ett vg iaf :D
efter det så tog jag och fredrica det lugnt i biblioteket, låg med en filt och kudde och ipod på soffan där ! så sköönt ! ^^ sen trodde ju jag att jag skulle ha teckenspråk som vanligt men sen efter tio min på den lektionen så kommer katarina och frågar efter mig och säger att dom väntar på mig, och då slår det mig att jag hade varit mycket dum och glömt att jag skulle hålla danslektion*samba* med aerobicgruppen.. så jag fick ju springa ifrån teckenspråket och ja, köra dans med tjejerna i mina vanliga kläder och mina stövlar.. inte bra haha.. men det var kul iaf.. det gick jättebra faktiskt :) och katarina ville ha ett par danslektioner till fast med idrottlärarna så dom sedan kan ha det på idrottlektionerna när det är dags för dans istället för bara bugg.. och det går ju jag självklart snällt med på ! haha kan ju snart börja tjäna pengar på det här ^^
sen film på engelskan, filmen hackade  så vi fick sluta tidigare ! mycket sköönt !

nu sitter jag hemma och har sjukt tråkigt, kanske därför jag skriver så tråkigt om min dag haha !!
sitter btw i min nya tröja ^^ och mjukisbyxor.. bra myskläder !!! :P jag funderar på om jag ska gå ner till köket och göra en kopp te ! *mmmums*

ja nu går jag och gör mig en kopp te hehe
later XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0