Torsdag 22 nov..

ja torsdag.. torsdagar brukar vara mycket sega ! och idag var inget undantag.. matte på morgonen, vem som helst fattar att det är inte kul ! efter matten dock tränade jag och johan rumba :) gick mycket bra.. sen iaf hade jag svenska och sen lång håltimme och sen teckenspråk och engelska.. alla lektioner satt jag och sov på typ.. eller jag var ganska med på teckenspråket och engelskan hehe.. så den här dagen har inte gett någonting förutom träning på dansen.. vilket iof är bra men hade varit skänt om man fått något mer gjort.. och nu skäms jag ännu mer för att jag klagar på att jag inte får något gjort, men jag orkar inte göra något ! inte bra :/ ska nog sätta mig och läsa i företagsböckerna så jag känner mig lite duktig iaf ^^ ( får väl se hur det går med den saken hehe )
annars har jag varit väldigt vimsig idag haha.. slagit i armen 411 gånger och säger fel hela tiden och bara klantar till det hela tiden hehe.. men såna dagar kan man ju ha ibland.. man får leva med et helt enkelt.. kan ju faktiskt vara roligt ibland också ^^ haha man får skratta åt det ^^

imorgon ska jag till sacomässan :) ska titta på alla utlandsstudier :D är ju inställd på Hawaii pacific university i Honolulu men vem vet, det kan ju komma upp något bättre (tvivlar på det), jag får helt enkelt titta mig omkring.. :D

det var allt för idag.. god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0