Tisdag 13 nov..

fy fan vilken början det var på denna morgon !
hade nationella prov i svenska b imorse.. tiden var satt från 8.30 till 13.30.. men som tur var fick man gå när man var klar.. hade ju dött annars ! aja jag fick ju då gå upp tidigt ! kvart i 7 :O usch I hate 8.30 mornar :( saken blir inte bättre sen när man har en 5 timmars skrivning också ! fast jag blev lite på glatt humör ändå när jag såg att det hade kommit massa snö inatt och att det fortfarande snöade :D snöade hela dagen.. så när jag inte kunde konsentrera mig på skrivningen idag så satt jag och tittade på snön en stund och sen började skriva igen :D (satt vid fönstret) .. sitter alltid vid fönster på prov ^^ jag kan inte konsentrera mig på bästa sätt annars.. måste ha ett fönster som jag kan titta ut ur så jag kan tänka i lugn och ro.. även om det är knäpptyst i klassrummet så är fönstret ett måste ^^ aja skrivningen böev väl sådär ! jag har verkligen ingen aning om vad jag kommer få för betyg.. men jag har iaf en jäkla tur som slipper att micke ska rätta mitt prov :D han hatar ju mig.. en annan svenskalärare ska rätta mitt prov å sen ska alla svensklärare diskutera tror jag ^^ mycket tur för mig :D

sedan gick jag hem.. sen kom frida efter mig.. vi satt och pratade och jag satt och gjorde färdigt Williams fina fina present ^^ som jag då gjort själv ! mycket stolt måste jag säga att jag är hehe
sen gick vi tillbaka till skolan och jag hade teckenspråk.. och sen var engelskan inställd så jag kunde gå hem sen igen :D mycket skönt ! kändes lite surt att ha gått fram och tillbaka i snön för teckenspråket men men.. det var faktiskt kul idag :P efter skolan gick jag och frida hme till mig och gjorde varm choklad och åt bulle och kärleksmums och tittade på tv ^^ sååå niice ! och nu sitter jag här och har tråkigt :/
borde göra mina uppgifter jag ligger efter med men jag orkar inte :/ eller jag ska nog göra shakespeare saken.. behöver bara skriva till lite på den ! så den gör jag.. då känner jag mig duktig sen..
sen ska jag lägga mig tidigt idag och sova ut imorgon :) börjar 11 ^^ :D

later XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0