Söndag 4 nov..

Ja då har det blivit november igen.. det är sjukt så tiden flyger iväg :O
men aja, helgen då.. eller från tosdag :P

Torsdag:
på dagen var jag abra hemma.. försökte göra lite engelska, gick inte så bra.. senare hade jag så tråkigt så jag bestämde mig för att baka, och det blev bara en simpel grej som syltkakor, men gud så goda syltkakor är ^^ speciellt mina hehe.. Sen åkte jag till segeltorp för att käka på skutan med Lisa, Max, Kidde och Fredrik.. vi hade en mycket trevlig middag där :) sen kom ni förbi en stund och sen åkte alla hem, jag och nina åkte hem till henne gjorde popcorn och satt och snacka skit tills vi blev trötta nog och skulle sova :)

Fredag:
ja eftersom nina skulle vara i skärholmen klockan 12 så ställde hon alarmet på halv 10 *snark* sen tvingade hon med mig till stan, till butterisk, hon skulle ha en nunnaluva eller vad det heter :P sen åkte hon iaf vidare till skärholmen och jag åkte hem, för att sen bli tvingad att följa med och kolla på lillbrorsans praoplats i huddinge (jag är den ända i familjen som hittar där) och sen till willys för att handla.. väl hemma duschade jag och väntade sedan på maten, mammas hemmagjorda pizza *mums* och efter den goda måltiden åkte jag hem till nina där jag, nina, max, kidde, fredrik och lisa hade en myskväll med vin, öl,cider och päronkonjak*bläää*.. mycket rolig och trevlig kväll..

Lördag:
städade upp lite hemma hos nina eftersom hon var lite grinig och kanske lite för bakis ^^ sedan åt vi frukost och åkte hem, vi fick skjuss av anna (kiddes mor).. sedan var det bara att fixa sig och sen skulle jag iväg för att möta min kära mormor för att sedan bli bjuden på en opera (hans och Greta- den var rolig och grymt bra faktiskt).. mycket mysigt.. bara mormor och jag.. sånt behövs ibland :) sedan åkte vi tillsammans hem till skogås för att äta middag med mamma och lillebror också :) efter det kom frida över och vi satt och snackade hela kvällen.. det var trevligt, hade inte pratat med henne på hela veckan :O helt sjukt ! så jag fick veta hur kul alla vänner hade på Ulrikas födelsedag när alla gick ut, jag ville ju också.. men om en månad då kan alla följa med så jag har ju tur på så sätt som fyller sent :P  man får ju försöka hitta det positiva i saken :P

och jag måste ju bara säga "varför gör dom inte så att det är en gräns i och med året man är född?" - alltså att nu i år 2007 får alla som är födda 89 komma in på krogen, eftersom det är vi som fyller 18 i år, och sen 2008 då är det alla 90ors tur.. då får man ju följa med sina kompisar.. det är ju synd om den som fyller tidigt på året för då kan ingen följa med (om man nu inte har nån äldre kompis- vilket alla iof har men ändå) sen för dom i mitten spelar det ju egentligen ingen strörre roll, och sen vi sent födda vi måste ju vänta hur kul är det liksom? nej jag tycler dom borde ändra :P ^^

Idag:
jag ställde klockan på halv 9 - shit det var inte kul måste jag säga !.. sen var det bara att åka iväg till jobbet.. det var inte så mycket folk i gallerian idag så det var ju skötn :) fick lära mig kassan och beställningar och så idag så det var kul, och fick vara med och stänga så det var en bra dag på jobbet.. är helt slut nu dock :/ kommer somna snart.. och det är inte bra för jag måste skriva massa skolarbeten.. två engelskagrejer och en religionsuppsats :( ska ner och göra kaffe, känns som det behövs :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0