Söndag 25 nov..

Börjar med att säga ett litet grattis till min kära mormor som fyller 72 idag :) GRATTIS ♥

Så, till helgen och allt som hänt då ^^
i Fredags så var klassen på Sacomässan.. tog typ alla kataloger från alla skolor utomlands, tog väl kanske från 4 i Sverige haha.. jag vill ju bara bort härifrån ^^ sen när det var dags att åka därifrån åkte Jag,Camilla,Frida,Sandra och Rebecca till stan och gick runt där och kollade lite innan jag skulle möta Nina för att käka lunch och handla lite smågrejer..Iaf jag coh Nina sprang iväg till Cofféhouse by george inne på Souk ( mitt och Linneas ställe haha ) och det var ju så skönt att kunna ställa ner påsen med alla kataloger i, den var så himla tung, kändes som mina händer skulle skäras av på mitten av handtagen på påsen.. usch hehe..
efter vi handlat allt vi skulle så åkte jag hem och nina iväg till skärholmen för att klippa sig, måste ringa och kolla hur håret blev kom jag på nu ^^ hon gjorde extensions, vilket jag inte tyckte att hon skulle göra för hon passar asbra i kort hår men men.. ^^
sen kom frida över och vi ( eller hon ) gjorde mat och vi satt framför teven hela kvällen ^^ eller tills lisa lyckades övertala mig att åka till vidja.. så vi sprang iväg till tåget för att sen ta bussen från Farsta strand.. och jag kollade ju med mamma ifall det var ok om vi åkte dit ( hon var nämligen på Hasseludden med fridas mor och våran mormor ) och det var det, fast jag ljög lite för henne och sa att lisa körde hem oss sen, fast vi skulle ta taxi.. ville inte oroa henne i onödan men börjar jag få dåligt samvete och sen missar vi bussen i farsta och vi bestämmer oss för att åka hem igen och då är mamma galen för att då har pappa råkat försäga sig att vi skulle ta taxi så hon blev arg.. men det blev bra sen :) jag tycker fortfarande synd om mor min om hon ska vara så orolig hela tiden.. hon kommer ju aldrig kunnsa sova i lugn och room jag är på krogen sen eller något.. stackarn!




vad störande jag skrev hela lördagen och sändagen också men när jag skulle publicera så hade internet kopplats ur så det försvann ! *suck* jag får skriva om det sen jag pallar inte nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0