Måndag 26 nov..

Skola igen då *suck* kan man bara inte få slippa ! fast jag kanske inte ska klaga, snart är det ju faktiskt jullov, och sen är det bara några få månader kvar till studenten, och de månaderna kommer vara så slappa, börja typ 3 och vara ledig på måndagar och fredagar :D nej jag borde inte klaga ^^.. men jag har faktiskt hur mycket som helst just nu, alla kurser avslutas ju nu till jul så alla ska ha sista stora uppgiften att lämna in elelr presentera så alla komemr ju på en gång liksom.. *suck* inte coolt ! men jag får kämpa.. :)

var i skolan idag till 5 :O slutade 20 i två, satt och väntade på att Erik och Drilon skulle bli klara från sitt UF möte så att vi sen kunde göra våran power-point presentation om varför man ska ha hund, som ska presenteras på onsdag.. satt och väntade till 3 typ, innan drilon fattade att jag satt och väntade och sa till erik och sen skyndade dom sig.. *suck* irriterande, plus att erik visste att jag väntade för han gick förbi och jag sa åt honom att skynda flera gånger !! *suck*.. men jags att ohc kollade i skolkatalogen som kom idag :D så det var inte så farligt att vänta ^^.. måste säga att gud vad alla ser ut hahaha, roliga foton måste jag säga :D och nice att det var färg nu, sista året, det var ju lite kul :D är så himla tråkigt när man inte ser färger..

iaf när vi äntligen blev klara med vår presentation så gick vi till bussen, väntade först med erik på hans buss sen sprang jag och drilon över vägen för att vänta på våra bussar hehe.. blev så himla glad när jag gick ut från skolan och såg att det snöade :D sen när jag fick stå och vänta 15-20 min själv på bussjäveln var det inte lika kul längre kan jag ju tala om.. hade liksom vanliga stävlar, tunna strumbyxor, tunika, halsduk och min höstjacka på mig så ni förstår kanske att jag frös häcken av mig ^^ kom iaf hem till slut vid 5 över halv 6.. skippar träningen idag för att plugga, vilket jag håller på med nu *suck* inte kul, plus att johan var inte heller så sugen på träning idag..
håller på med biologi-instuderingsfrågor nu, usch ! känns inte bra det här! har ont i ryggen och huvudet och jag ska liksom sitta och konsentrera mig på det här nu.. har gått bra i sisådär en timme nu men jag behöver lite paus ^^ har precis gjort en kopp te, ska fortsätta pluggandet snart ! *vill inte*

aja, det var allt för stunden, ska dricka mitt te nu och sen plugga igen :(
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0