Måndag 12 nov..

börjar med att sammanfatta helgen !
den har varit tråkig och grymt jobbig ! har bara jobbat :(

så till idag !
skolan rullade på.. lämnade in pengarna för studentskivan till erik.. disskuterade bra på religionen.. och svenskan vara bara information om nationella imorgon !
sen kom ju snacket om vilket betyg man fick på nationella muntligt - talet man höll !
alla kommer ut från micke superglada och nöjda över sina vg:n och mvg:n ! och jag får ju upp självförtroendet, för jag kände att det gick bra för mig, andra sa det till och med till mig att dom tyckte det ! så jag hoppades på ett vg minst ! men sktimicke sätter g+ ! jag kom tydligen inte fram till något, fnissade till, och det var osammmanhängande.. om jag tar första punkten då; kom inte fram till något; jag pratade om drömmars ologiska men samtidigt logiska spel, och skillnade på dröm och verklighet, jag förklarade skillnaderna och slutade med att man måste tänka på det så man inte helt plötsligt tror att man kan flyga och hoppar från ett tak eller något; så vad menar han med det ?
andra punkten; fnissade till; ja men jag hade ju en anekdot om att jag drömde om att frida (min bästa vän) skulle mörda mig med en yxa, för länge sen; sen säger jag att jag vet att det aldrig kommer hända, eller det hoppas jag inte iaf och sen fnissade jag lite, lite sådär *hehe*; hur hade det blivit om jag inte gjorde det ?
och tredje ; osammanhöngande; jag började med att förklara att alla drömmer, sedan med frågan, hur skiljer man på dröm och verklighet? som jag sedan förklarade och gav olika exempel på; sedan sammanfattade jag allt i att man får inte låta drömmarnas värld överta verkligheten så man inte hoppar från ett hur och tror att man kan flyga därifrån; var det osammanhängande ?
dessutom var jag inte bunden till pappret !, det var btw det ända pluset jag fick !

vissa som enligt mig och andra var sämre än mig, men som fick mvg på sina ! jag hajar ingenting ! jag är så arg så jag spricker snart ! det märkte micke när jag pratade med honom också ! men ändå stog han kvar vid fucking g+ ! när han ändå övervägde att ändra andras betyg när dom kom med klagomål !

jag blir galen !!!!
gud vad jag låter bitchig men jag är arg så då är det tillåtet ^^

det som fick mig på bra humör sen igen var promenaden hem med kristian, mycket trevligt sällskap ! :)

nu ska jag hoppa in i duschen snabbt, och sen är det ju prison break :D
godnatt ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0