Torsdag 13 dec..

okej jag vet att jag lämnade bloggen sist med att skriva att jag kommer skriva senare samma kväll men så blev det ju uppenbarligen inte *förlåt* ^^ men jag har ju haft fullt upp med allt å inget just de senaste dagarna.. så jag ska försöka sammanfatta allt kort :) ^^

hemma hos nina får jag såklart se att lisa är där också (big surprise! NOT) hehe de hade lagat en fin middag och vi satt och pratade och drack vin mycket mysigt :) och jag fick såklart en rosa dildo i födelsedagspresent ^^ lisa fick ju en av mig och nina förra året och ja, jag undrar vad nina kommer få av oss i januari när hon fyller år ^^ haha

födelsedagen:
fick frukost på sängen :) skola sen, får reda på att jag fick mvg på ekonomiprovet så dagen började bra liksom :) sen hade ju johan och erik gjort en chokladkaka till mig som var jättefin och jättegod :D så vi hade en liten fikastund i skolan i biblioteket :) tack killar ni är fööör sööta ! <3  - tack alla för alla hjärtliga gratulationer :D <3

 

sen efter skolan vare bara att fixa sig och sen åka till stan med mamma och bror för att möta far min och äta på grekisk restaurang på söder *mums* champange och hela köret ! nice !



efter det så bar jag mig iväg i en taxi till kungsan för att möta jesper och wille och sen ta oss till fridays på östermalm där frida ullis och sofie var, men de kom och mötte oss istället för det var fullt där ! sen mötte vi erik och sen lisa och sen malin sen efter många om och men slutade det med att sofie och frida *stackarna* hamnade på mongoliska på sveavägen och vi andra på soft.. hade en mycket trevlig kväll :D

torsdagen:
hade ju lovat johan att jag och erik skulle komma på matten halv nio på morgonen :S och gissa vem det var som var sen ? jo men det var ju johan haha ! efter matten åkte jag hem för att sova !! ^^

fredagen:
så vare skola, fick mvg i slutbetyg i Internationell ekonomi :D YEY ! nice.. så mvg-gruppen (jag, johan, erik och drilon) gick och käkade nöjt ! sen var det bara att åka hem och städa i huset :/ sedan mötte jag ullis för att handla mat inför kvällen :) och vem möter jag på skogås ica ? jo joanna från jobbet hehe.. hon bor ju inte nånstans i näheten av skogås men där var hon, hon hälsade på sin farmor som bor här tydligen ! aja världen är liten :D sen var det bara att dra hem och fixa iordning sig och tjata på att ullis skulle skynda sig så att hon kunde laga maten ^^ hon och lisa hehe.. jag vill ju inte utsätta mina gäster för min matlagning så jag tog hjälp av dom två *tack älsklingar <3* sedan hade vi en jättemysig middag med tjejsnack *stackars wille var ända killen ^^* och med lite idolfinal-tittande.. sedan bar vi iväg mot stan, förutom linne och wille :( så tråkigt att ni inte följde med :(



men iaf sen gick vi till toxic oxh mötte erik, johan, och några av deras kompisar där, plus tommie och hans kompisar.. sedan var partylvällen igång.. drack inte så mycket, dansade mest hela kvällen.. :D

lördagen:
ja eftersom jag inte drack mycket så mådde jag prima när jag vaknade vid sisådär halv 2 ^^ sedan degar jag hemma till jag och frida bestämmer att vi ska åka ganska tidigt till sofie i visättra för vårat julmys med lussebullar, pepparkakor och glögg :D mysigt mysigt mysigt ! fick presenten av sofie också ^^ självklart absolut vodka ^^ såndär grej med fem småflaskor och vodka med smak.. det var ju lite kul ^^ sen bär vi oss hemmåt igen för sofie ska passa sina småsyskon i skogås.. så jag kollar med erik om det är lugnt att jag svänger förbi, bussen hem går förbi dem.. så jag hoppar av och går till erik, som skulle möta mig men blev lite sen så jag hann ju nästan hem till han innan vi möts ^^ sega människa ;) aja sen gör vi te och han varm vit choklad och tar fram pepparkakor och går upp till soffan och teven för att se någon film.. haha och först så var vi tydligen tvungna att se ett avsnitt av "kath and kim"  (tror jag det hette) en *australiensk komediserie*.. den var kul faktiskt haha men gud så störande dottern var (kommer inte ihåg vem av dom som var mamman och vem dottern) aja sen bestämde jag att vi skulle se wimbledon.. så det blev en lugn myskväll med te pepparkakor och film :)

söndagen:
jobb :( usch ! kändes som jag skulle svimma hela dagen och det var massa folk ! bästa söndagskassan på hela säsongen.. hade ont i knät sen ochså.. sen efter jobbet mötte jag kalle och vi bestämde oss för att se bio men det blev inte riktigt den film vi tänkte oss.. utan en film om en stackars flicka som blev misshandlad och torterad av sin "fostermamma" och "fostersyskon".. så efter var vi lite deppiga haha sen fika vi och sen åkte vi hem..
hemma kände jag mig riktigt dålig så jag kollade febern och japp jag hade feber så jag gick direkt och la mig :/

måndagen:
vaknade med ännu högre feber ! 38.8 nånting så jag smällde i mig två alvedon och hoppades på att det skulle kännas bättre ! efter några timmar !! gjorde det det och jag ägnade dagen åt attt skriva klart "låt den rätte komma in" i svenskan och åt att lata mig framför filmer ^^

tisdagen:
var ungefär likadan som måndagen förutom att jag orkade inte göra någon skola och vid 15.00 kom pappa och hämtade mig för att vi skulle hämta min bil som var redo :D så nu är det klart allting ! jag är nu ägare av en sprillans ny Volvo C30 svart flexi-fuel :D NIIICE ! den är så himla fin min älskade bil !! ååh !
sen på vägen hem så stannade vi förbi skolan så jag kunde hämta mina matteböcker *hade prov idag*

onsdagen:
var hemma.. gjorde biologiarbete om vargar.. inte klart men hälfen iaf.. sen ugglade jag bara hela dagen till erik och johan svängde förbi snabbt med sammanfattningar av matte på papper som johan gjort.. det var snällt av dom.. och erik fick tillbaka sin tröja :( jag som var så kär i den, typ stickad med flis innuti hur mysig som helst ! (lånade den på lördagen när jag frös och han hade ingen filt, och sen på väg hem för jag hade bara en tunn jacka och det var kallt, plus att jag blev kär i tröjan som sagt så jag ville sno den ^^) aja sen satte jag mig för att plugga men det gick sådär så jag ringde frida innan jag bröt ihop och hon om över och vi pluggade tillsammans.. och såklart slutade det med att vi bara snackade strunt sista timmarna ^^

Idag:
matteprovet ! usch gick *jag vet inte*.. kan bli IG och om jag har tur blir det G och om jag har mirakeltur så kanske jag får VG men det lär ju inte hända.. aja sen gick vi käka *gröt*mums* sen sa vi hej då till erik och johan som är lediga från skolan nu, dom ska till skåne och fira jul i helgen ^^ (de åker till frankrike den 22 dec, så det är därför) sen var det bara gå och dröna i skolan tills svenskan där jag gick reda på att jag fick vg på nationella skriftliga YES säger jag bara ^^ eller det var vg- men det räknas som vg ändå ^^ sen var det teckenspråk.. fick vg på det provet :d yey ! sen var det engelska och våran teater var fan bäst haha .. fast alla var roliga ^^

så det var sammanfattningen ! ^^ hoppas den är något förståelig iaf ^^
puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0