16 aug.. vaccin :/

börjar som vanligt med att skriva lite om gårdagen :)
igår vaknade jag upp hemma hos lisa.. hon kom ju och hämtade mig på tisdagskvällen sen satt vi och snakcade och rökte vattenpipa och drack vin.. mycket mysigt, vi satt uppe till 4 och kom i säng halv 5.. så snacka om att jag var trött när jag vaknade först vid 8, sen vid 9, sen vid halv 11 och då kunde jag inte somna om, inte kul.. så jag låg kvar i sängen en timme eller så sen satte jag mig vid lisas data och hade sjukt tråkigt.. ville inte väcka lisa eftersom vi var uppe så sent och hon skulle iväg och jobba kl 5 så jag tänkte att hon kunde få sova lite.. sen får man ju reda på att lisa också vaknade tidigt men ingen ville väcka varandra haha *suck*  sen när vi äntligen fhade fått i oss frukost, jag var såå hungrig, så gick vi ut på en lång rask promenad med jessica.. väl behövd kan jag säga.. sen åkte jag hem och lisa till jobbet..
väl hemma så får man sms av berglund och bestämmer sedan att åka hem till honom och umgås lite med dom som var där, victor och jimmy, och berglund såklart hehe.. min snälla mamma körde mig dit :) sen kom berglund och mötte mig och på väg till hans hus så gick vi upp för berg och grejer, härre gud jag som  hade klackar också, men det gick bra tro det eller ej :) haha sen när vi kommer hem och går ut på uteplatsen så sitter jimmy och victor och spelar schack (vet inte hur det stavas hehe) sen när dom äntligen spelat klart, det blev lika *suck*, så blev dom lite mer sociala med berglund och mig.. sen satt vi å snacka å myste :) sen skulle ju dom självklart ut så mor min hämtar mig och skjussar dom en bit och sen komemr man hem.. helt slut..

och nu till idag.. ställde klockan på 10, kom upp halv 11 hehe, drack lite te och duschade.. sen kom mor min och hämtade mig.. hade tid för vaccination mot livmodelhalscancer.. för er som inte hört något om det så är det ett vaccin som skyddar mot konstiga cellförändringar och cancer i livmoderhalsen, eller mot ett virus som ger cancer, viruset smittar på olika sett men jag tror sex är det vanligaste, får man det och det är långt gånget så kan man vara tvungen att ta bort hela livmodern så jag rekomenderar alla unga tjejer att vaccinera sig om ni vill ha barn och inte få cancer :) iaf så tog jag sprutan och gud vad ont det gjorde :/ eller själva sticket kändes knappt men sen när hon sprutar in vaccinet i armen så svider det och spänner.. fruktansvärt, fast det kanske bara är jag som tycker så för jag är jättespruträdd :/ mor fick hålla min hand hihi.. efter denna hemska stund hos gynekologen så gick vi och käkade.. sen körde mor hem mig och jag har bara legat och slappat hela dagen.. har fått en ny mobil också äntligen ! jag sumpade ju min gamla så jag har haft min jättegamla k750i som också är söndr men funkar okej ändå.. vet inte vad den nya heter men det är en ericsson iaf och den är svart och guldig, den är nice faktiskt :)
sen nu sitter man här ska käka snart sen får vi se vad som händer ikväll :)

later/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0