idag..

var också en rolig dag :D jag sminkade min underbara mormor jättefint i rosa skimmer :D vi blev dock klara tidigt så alla börajde fixa sig till praktiken vi skulle ha 17.00, jag hade redan skugga och så på, så jag satte dit lite fransar :D

praktiken varpå Clarion Sign hotel¨. Fastighetsbyrån hade bjudit hela landets anställda på en företagstillställing med Samba Caribean tema, och alla som ville fick gå och bli sminkad av oss :) så mycket glitter och färger blev det :D superkul!

efter praktiken gled några av oss till en pub på vasagatan och drack varsin öl/cider/vin och bara kacklade med varandra :D mycket trevligt!

är hemma nu och helt slut, ska föra över bilderna jag har från i veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0