MUS matt foundation

ja eller något sånt liknande heter den.. eftersom jag inte hittade min vanliga foundation (max factor age somethingsomething) så fick jag ta min från Make up store.. jag har aldrig riktigt gillat den för jag tycker den är svår jobbad :/ den torkar liksom så fort den kommer ut och på foundationpenseln, inte för att den är gammal, utan för att den helt enkelt varit så hela tiden.. den torkar föör fort så jag hinner liksom inte joba in den så det blir jämt och snygg och ett tunt lager..  när jag väl lyckats så är det jättebra, men varför ska den torka så snabbt ??
är det någon mer än jag som upplevt detta? vad är era erfarenheter av dennna foundation?


bild

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, den är definitivt för snabb med att torka. Jag hade en förut men jag brukade se till att kleta på extra mycket ansiktskräm innan jag tog på den. Då blandas den lite med ansiktskrämen och jag brukade hinna dra på den fint. :)

2009-09-14 @ 03:20:20
URL: http://scs.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tar du inte ett par droppar vatten på penseln också, eller blandar några droppar vatten och foundation på en spegel (eller vad du nu har?) så torkar den inte lika fort, den blir lite tunnare men du har ändå kvar samma färg..?

2009-09-20 @ 23:02:03
Postat av: Thess

svar anonym:

jadu kanske funkar men jag blandar i lite ansiktskräm istället, funkar bra :) men är ändå inte helt övertygad, jag har min favorit foundation från max factor och håller mig nog till den :)

2009-09-21 @ 20:18:10
URL: http://theresekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0